EINHELL İSE GÜVENLE KULLANIRIM.

Sık Sorulan Sorular


  • Satış

    1. Ürünlerinizi nasıl temin edebilirim?

      Ürünlerimiz seçkin hırdavatçılardan, zincir yapı marketlerden ve internet üzerinden temin edebilirsiniz. Size en yakın satış noktası için iletişim bilgileri için lütfen tıklayınız.
    2. Ürünlerinizi doğrudan sizden(Einhell İntratek A.Ş.) satın alabilirmiyim?

      Einhell İntratek A.Ş. olarak ürünlerimizi yaygın bayi alt yapısı ve çeşitli ticari işbirlikleri ile Türkiye pazarına sunmaktayız. Perakende olarak son kullanıcıya tarafımızdan satış yapılmamaktadır. Toptan alımlar ve Satış Noktası Olma talepleriniz için Bayilik Talep Formunu doldurabilirsiniz.
    3. Bayiniz olabilirmiyim? Bayi olmak için ne yapmam gerekiyor?

      Bayimiz olmak için "Satış Noktası Olmak İstiyorum" formunu doldurarak talebinizi ilgili bölüme iletebilirsiniz. Değerlendirme sonrası formda belirttiğiniz bilgiler Bölge Satış Yetkililerine ulaştırılmakta ve mümkün olan en kısa zamanda sizinle irtibat kurmaları sağlanmaktadır. Bölge Satış Yetkililerinin raporu ve yönetimin onayı ile iş ilişkimiz şekillendirilmektedir.
  • Teknik Servis

    1. Ürünlerinizin garantisi var mı?

      4077 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanun gereğince garanti belgesi ile satılması zorunlu olan ürünler listesindeki ürün gamımızda yer alan tüm ürünlerde GÜMRÜK VE TİCARET BAKANLIĞI TÜKETİCİNİN KORUNMASI VE PİYASA GÖZETİMİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ tarafından alınmış resmi Garanti Belgesi bulunmaktadır. Bu listede yer almayan ürünlerimiz de firmamızca 2 yıl garantilidir. Garanti Şartları ile ilgili detaylı bilgi için Servis sayfası altındaki Garanti Şartları sayfasını inceleyebilirsiniz.
    2. Garanti uygulamanız nasıl çalışıyor?

      Ürünün garanti belgesinde belirtilen süre içerisinde arızalanması durumunda ürün Garanti Belgesinde belirtilen en yakın Yetkili Teknik Servise götürülerek arıza tespiti yapılması sağlanır (Güncel En Yakın Servis Noktası için Servis ana başlığındaki "En Yakın Teknik Servis" linkine tıklayabilirsiniz). Teknik Servisin ürünü incelemesinin ardından üretim veya malzeme hatası tespit edilirse ürün garanti kapsamında değerlendirilecektir. Teknik Servis Garanti Kapsamı dışında tutulacak bir durum tespit ederse tamirat ve yedek parça bedelleri müşteri onayına sunulacak ve onay sonrası tamirat süreci başlatılacaktır. Ürünün garanti kapsamı dışında tutulacağı durumlar Servis ana başlığında Garanti Şartları sayfasında açıklanmıştır.
    3. Ürününüzün garanti süresi ne kadardır ve hangi hallerde garanti dışı kalmaktadır ?

      Sanayi Bakanlığının vermiş olduğu kanuni garanti süresi 2 yıldır. Fakat bu süre içerisinde cihazda oluşabilecek kullanıcı kaynaklı hatalar(yanlış kullanım, düşürme, kullanım alanı dışında farklı amaçla kullanılması, yetkili olmayan kişilerin cihaza müdahelede bulunması vb.) mevcut ise bu durum göz önünde bulundurularak süre gözetmeksizin ürün garanti dışı kalabilmektedir. Ürünün garanti kapsamı dışında tutulacağı durumlar Servis ana başlığında Garanti Şartları sayfasında açıklanmıştır.
    4. Cihazım arızalandı, ne yapmalıyım?

      Cihazınız arızalandığında Garanti Belgesinin arka yüzünde yeralan ya da web sitemizde Servis ana başlığı altındaki "En Yakın Teknik Servis" listesinden tespit edeceğiniz teknik servisimizle iletişime geçebilirsiniz.